Kontakt
Formularz kontaktowy




    FAQ

    hop&shop to program lojalnościowy, którego celem jest zachęcenie konsumenta i zmotywowanie go do regularnych zakupów w Twoim sklepie. Uruchamiając program hop&shop oferujesz swoim klientom program
    lojalnościowy, równie atrakcyjny jak te, które posiadają sieci handlowe, a tym samym poprawiasz swoją konkurencyjność.

    Dołączenie do programu pomoże zwiększyć konkurencyjność i atrakcyjność Twojego sklepu. Mechanizm programu został zaplanowany tak, aby zarówno klient jak i właściciel sklepu czerpali z niego maksimum korzyści:

    • Prosty mechanizm punktowy – klient otrzymuje min. 5 pkt za 1 zł wydane na zakupy w Twoim sklepie,
    • 100% środków za wydane przez Ciebie punkty trafia do klienta,
    • Atrakcyjne nagrody w formie kuponów wartościowych możliwe do zdobycia już w pierwszym miesiącu uczestnictwa,
    • Klient może zdobywać dodatkowe punkty np. za zakup wybranych produktów, za udział w dodatkowych akcjach, których fundatorami są partnerzy np. producenci, banki etc.

    Do programu może dołączyć każdy Detalista, który zawarł Umowę M/platform oraz posiada w swoim sklepie kasę:

    • Elzab Sigma
    • Novitus Next (z najnowszą wersją oprogramowania współpracującą z RAD3.)
    • Elzab Jota*

    W załącznikach  do Instrukcji obsługi programu lojalnościowego znajdziesz informację w jaki sposób sprawdzić wersję oprogramowania na Twoim urządzeniu oraz w jaki sposób przeprowadzić aktualizację na kasie.

    * dostępne od maja 2021’

    Aby dołączyć do programu należy pobrać aplikację hop&shop, zarejestrować się podając numer telefonu zgodny z tym wskazanym w M/platform, a następnie w MENU głównym wybrać Przełącz na Sprzedawcę.

    Po wybraniu właściwego sklepu, w zakładce hop&shop wystarczy zapoznać się z warunkami programu, zaakceptować regulamin dołączenia i wybrać przelicznik punktowy dla klienta.

    Jeżeli po pobraniu i rejestracji do aplikacji w MENU nie widzisz przycisku Przełącz na Sprzedawcę skontaktuj się z infolinią M/platform pod numerem telefonu (22) 113 95 60 i opisz swój problem.

    W takim przypadku zweryfikuj na kasie wersję oprogramowania, wykonaj aktualizację kasy. Jeśli nadal będziesz potrzebował pomocy skontaktuj się z infolinią M/platform pod numerem telefonu (22) 113 95 60. W przypadku problemów możesz również skontaktować się z serwisantem kasy.

    Program został tak skonstruowany aby koszty dla właścicieli sklepów były jak najniższe, dlatego też w programie przewidziane są dwie opłaty:

    • Koszty stałe – to opłata abonamentowa.
    • Koszty zmienne – ten kosz zależy od wybranego przez Ciebie przelicznika punktowego dla klienta oraz wartości sprzedaży produktów za które przyznawane są punkty.

    Klient otrzymuje punkty za złotówki wydane na zakupy w Twoim sklepie:

    1zł wydana przez klienta = 5 punktów (zgodnie z najniższym przelicznikiem).

    Z punktowania w programie wykluczone są:

    • napoje alkoholowe, za wyjątkiem piwa;
    • wyroby tytoniowe, papierosy elektroniczne i inne produkty z nimi związane;
    • preparaty do początkowego żywienia niemowląt i przedmioty służące do karmienia niemowląt;
    • produkty lecznicze;
    • doładowania usług przedpłaconych (pre-paid), karty doładowań i zestawy z nimi związane,
    • kupony loteryjne i inne rodzaje gier hazardowych;
    • prawa,
    • produkty, na które udzielona została przez klienta zaliczka, lub w odniesieniu do nabycia których rozliczona została udzielona przez klienta zaliczka.

     

    Za zakup tych produktów punkty nie są przyznawane.

    Uwaga! Pamiętaj aby podczas naliczania rachunku, produkty wykluczone z punktowania w programie, wprowadzać na kasę przy użyciu kodów kreskowych zamieszczonych przez producenta na opakowaniu. Korzystanie z kodów tzw. krótkich w przypadku produktów wykluczonych jest niezgodne z regulaminem programu lojalnościowego i może powodować przyznanie punktów za produkty, których premiowania zabrania prawo.

    Ilość wydanych punktów i koszty możesz sprawdzić w aplikacji w zakładce hop&shop -> Statystyki. Dodatkowo na koniec każdego okresu rozliczeniowego otrzymasz od nas dokładne podsumowanie opłat i ilości wydanych punktów.

    Opłaty naliczane są od momentu zarejestrowania pierwszej transakcji z kartą klienta (opłata stała oraz opłata za punkty), czyli od momentu faktycznego uruchomienia programu.

    Okres rozliczeniowy w programie trwa 3 miesiące, więc fakturę będziesz otrzymywał co 3 miesiące, po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego.

    W przypadku, gdy łączna wysokość opłat naliczonych na koniec pierwszego lub drugiego albo łącznie pierwszego i drugiego miesiąca danego okresu rozliczeniowego przekroczy 50 PLN, organizator może wystawić Ci fakturę wcześniej – odpowiednio na koniec pierwszego lub drugiego miesiąca tego okresu rozliczeniowego.  W takim przypadku na koniec okresu rozliczeniowego rozliczeniem objęta będzie wyłącznie pozostała wartość opłat, nieobjęta rozliczeniami częściowymi.

    Najlepiej sprawdzają się czytniki imiger, w przypadku użycia innych czytników może okazać się, że konieczne jest wprowadzenie numeru karty ręcznie.

    Kartę klienta należy zeskanować po otwarciu rachunku lub przed jego zamknięciem.

    Jeżeli korzystasz z kasy Elzab Sigma wystarczy, że za pomocą skanera kodów, zeskanujesz kartę tak samo jak skanujesz produkt. Jeżeli nie posiadasz skanera kodów numer karty należy wprowadzić ręcznie, aby to zrobić należy wybrać na kasie przycisk KOD, a następnie ręcznie wprowadzić numer karty i zatwierdzić klikając na przycisk ZATWIERDŹ.

    Jeżeli korzystasz z kasy Novitus Next numer karty klienta możliwy jest do dodania dedykowanym przyciskiem „Karta rab.”. Aby ułatwić sobie skanowanie karty klienta warto dodać ten przycisk do pulpitu, w tym celu należy nacisnąć i przytrzymać pusty kafelek na ekranie, a następnie wybrać przypisanie funkcji „Kod karty klienta”. Przycisk „Karta rab.” zostanie dodany do skrótów na ekranie.

    Aby zeskanować kod karty klienta należy na ekranie wybrać wcześniej dodany przycisk „Karta rab.” otworzyć okno wprowadzania kodu karty klienta, a następnie zeskanować kartę klienta czytnikiem kodów kreskowych lub wprowadzić ręcznie kod za pomocą klawiatury ekranowej bądź klawiatury fizycznej.

    Klient, który chce odebrać nagrodę powinien najpierw aktywować kupon na tę nagrodę w swojej aplikacji, a następnie podczas zakupów podać swoją kartę klienta do zeskanowania. Nagroda sama naliczy się na rachunku.

    W przypadku gdy wartość rachunku, na którym wykorzystywany jest Kupon, jest niższa niż aktywowany Kupon, klient w aplikacji otrzyma Kupon zwrotny o wartości kwoty niewykorzystanej z pierwotnego kuponu, zaokrąglonej w dół do pełnych złotych.

    Za każdą wydaną klientowi nagrodę otrzymasz od nas zwrot poniesionych kosztów – czyli zwrot kwoty o którą został obniżony rachunek klienta, rozliczanej w okresach rozliczeniowych w formie kompensaty wzajemnych należności.

    Tak. Z programu możesz zrezygnować w każdej chwili, ale z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia. Oznacza to, że od momentu złożenia dyspozycji  jeszcze przez 30 dni program będzie aktywny. Po 30 dniach usługa zostanie wyłączona. Podczas tych 30 dni możesz jeszcze cofnąć wypowiedzenie i powrócić do programu, a po jego upływie w dowolnym momencie możesz ponownie aktywować usługę.

    Z aplikacji mogą korzystać osoby pełnoletnie, które przeszły proces rejestracji.

    Po uruchomieniu aplikacji, na stronie startowej wprowadź numer telefonu następnie kliknij „Dalej”. Na podany numer telefonu zostanie wysłana wiadomość sms z kodem weryfikacyjnym. Wpisz kod na ekranie aplikacji i kliknij „Dalej”. Aby korzystać z aplikacji uzupełnij niezbędne dane i zaakceptuj niezbędne zgody.

    Jeśli kod nie dotarł lub został nieprawidłowo wpisany kliknij WYŚLIJ PONOWNIE KOD (na dole ekranu) to spowoduje ponowne wysłanie wiadomości sms wraz z nowym kodem. Nowy kod wprowadź w aplikacji i kliknij DALEJ. W przypadku dalszych problemów napisz do nas na kontakt@hopshop.pl.

    Aby zbierać punkty za zakupy w lokalnych sklepach wystarczy, po otwarciu rachunku lub przed jego zamknięciem pokazać sprzedawcy do zeskanowania kartę klienta dostępną w aplikacji.

    Listę sklepów uczestniczących w programie lojalnościowym znajdziesz przechodząc z Menu do zakładki hop&shop, a następnie wybierając Lista sklepów. Lista sklepów oferujących program lojalnościowy dostępna jest również w zakładce Sklepy, po wybraniu filtru Punkty.

    Aby odebrać nagrodę należy wymienić zgromadzone punkty na kupon. Możesz to zrobić przechodząc z Menu do zakładki hop&shop, a następnie wybierając zakładkę Nagrody. W zakładce Nagrody podejrzysz kupony dostępne w programie, sprawdzisz informację o ilości punktów niezbędnych do wymiany na dany kupon. Klikając na dany kupon, a następnie przycisk „Wymień” zamienisz zgromadzone punkty na wybrany kupon – po wymianie Twój kupon znajdziesz w zakładce Kupony.

    Przed użyciem, kupon należy aktywować, aby to zrobić wystarczy po wybraniu kuponu kliknąć przycisk Aktywuj. Aby wykorzystać aktywowany kupon należy,  w trakcie zakupów zeskanować kartę klienta. Jeżeli wartość Twoich zakupów jest niższa niż aktywowany kupon, niewykorzystana wartość kuponu, zaokrąglona w dół do pełnych złotych, wróci do Ciebie w postaci kuponu zwrotnego.

    Informację o punktach przyznanych za dokonane zakupy znajdziesz klikając na ikonę zegara, umieszczoną w zakładce hop&shop w prawym górnym rogu nad wizerunkiem karty. Tutaj podejrzysz również paragony zakupów realizowanych z kartą, sprawdzisz informację o wykorzystanych kuponach.

    W aplikacji hop&shop:

    • Sprawdzisz aktualne promocje dostępne w pobliskich sklepach,
    • Przygotujesz listę zakupów i udostępnisz ją bliskim lub znajomym,
    • Zyskasz możliwości zamawiania zakupów online z odbiorem własnym lub dostawą do domu,
    • Sprawdzisz godziny otwarcia pobliskich sklepów,
    • Zyskasz dostęp do historii swoich zakupów i wgląd w swoje paragony.

    Lista sklepów oferujących obsługę zamówień dostępna jest w aplikacji w zakładce „Lista sklepów”. Możesz dodać swój wybrany sklep do „Ulubionych” żeby móc go szybciej znaleźć.

    Sklepy które realizują dostawę do domu oznaczone są symbolem  . Więcej informacji na temat tego jak działa dany sklep uzyskasz po kliknięciu w konkretny sklep w aplikacji.  Znajdziesz tam informację o dostępnych metodach płatności, opcjach dostawy do domu bądź odbioru własnego, godzinach otwarcia sklepu oraz innych udostępnianych usługach.

    Aby złożyć zamówienie wejdź w zakładkę „Moje zamówienia”, a następnie wybierz sklep w jakim chcesz zrealizować swoje zamówienie oraz określ szczegóły dotyczące zamówienia (miejsce dostawy, płatność). Następnie wybierz ikonę koszyka . Wpisz listę produktów, które chcesz kupić i dodatkowe uwagi/prośby, jeżeli takie masz.

    Jeżeli chcesz zmienić swoje zamówienie musisz skontaktować się ze sklepem za pomocą czatu. Sklep indywidualnie określi na jakim etapie jest zamówienie i jakich zmian można dokonać.

    Aby anulować zamówienie wejdź w zakładkę „Moje zamówienia”, wybierz interesujące Cię zamówienie i kliknij na nie, wyświetlą się szczegóły danego zamówienia oraz przycisk „Anuluj zamówienie”. Po kliknięciu w przycisk „Anuluj zamówienie” podaj powód rezygnacji i wybierz przycisk „Rezygnuję”. Gotowe. Zamówienie może być anulowane w dowolnym momencie.

    Status swojego zamówienia sprawdzisz w zakładce „Moje zamówienia”. W tej zakładce  znajdziesz listę wszystkich swoich zamówień oraz informację o statusie każdego z nich.

    Termin realizacji oraz dostawy zamówienia zależy od sklepu. Jeśli chcesz wiedzieć, kiedy Twoje zamówienie zostanie dostarczone, możesz za pomocą ikonyskontaktować się ze sklepem i wysłać wiadomości z pytaniem o Twoje zamówienie.

    W zakładce „Moje zamówienia” znajdziesz listę wszystkich swoich zamówień oraz informację o statusie każdego z nich.

    Tak,  jeśli sklep realizuje takie zamówienia.

    Koszt dostawy jest kwestią indywidualną danego sklepu. O koszty dostawy możesz zapytać wysyłając do sklepu wiadomość z pytaniem.

    Z aplikacji mogą korzystać osoby pełnoletnie, które przeszły proces rejestracji.

    Po uruchomieniu aplikacji, na stronie startowej wprowadź numer telefonu następnie kliknij „Dalej”. Na podany numer telefonu zostanie wysłana wiadomość sms z kodem weryfikacyjnym. Wpisz kod na ekranie aplikacji i kliknij „Dalej”. Aby korzystać z aplikacji uzupełnij niezbędne dane i zaakceptuj niezbędne zgody.

    Jeśli kod nie dotarł lub został nieprawidłowo wpisany kliknij WYŚLIJ PONOWNIE KOD (na dole ekranu) to spowoduje ponowne wysłanie wiadomości sms wraz z nowym kodem. Nowy kod wprowadź w aplikacji i kliknij DALEJ. W przypadku dalszych problemów napisz do nas na kontakt@hopshop.pl.

    Tak. Podanie numeru telefonu jest niezbędne. Podany podczas rejestracji numer telefonu komórkowego będzie wykorzystywany jako login Użytkownika do Konta.

    Zgoda na lokalizację nie jest wymagana, ale jej udzielenie pozwoli na wyświetlenie sklepów w Twojej okolicy, które oferują realizacje zamówień poprzez aplikację.

    Regulamin dostępny jest w aplikacji w zakładce „Regulamin” bądź na stronie internetowej  https://hopshop.pl/regulamin

    Informacje na temat Administratora oraz ochrony danych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej w zakładce „Polityka Prywatności” w aplikacji lub na stronie https://hopshop.pl/politykaprywatnosci

    Aby usunąć swoje konto należy wysłać wiadomość na adres poczty elektronicznej kontakt@hopshop.pl o tytule „USUŃ KONTO” w treści podając numer telefonu dla którego konto chcesz usunąć.